پاورپوينت با عنوان مديريت ارتباط با مشتري CRM

پاورپوينت با عنوان مديريت ارتباط با مشتري CRM

پاورپوينت با عنوان مديريت ارتباط با مشتري  CRM

پاورپوينت با عنوان مديريت ارتباط با مشتري  CRM

 

در فرمت پاورپوينت . 32 اسلايد قابل ويرايش

 

ماموريت هاي CRM

1- براي هر مشتري يك پرونده در سيستم ايجاد مي شود و كليه تماسها و سوابق بصورت ركوردهاي مستقل به پرونده اضافه مي گردد.

2- هنگام تماس مستقيم و يا پيام مشتري،‌پرونده در اختيار پاسخ دهنده قرار مي گيرد تا پاسخ گويي به مشتري بر مبناي سوابق وي صورت پذيرد.

3- نيازهاي آتي مشتري ثبت مي شود تا در سر رسيد به مشتري تذكر داده شود.

4- سوالات مشتريان و پاسخ سازمان در يك نظام درختي ثبت مي شود و به مرور درخت دانش سازمان بوجود مي آيد و سازمان دانا مي شود.

     پاسخ اوپراتور به مشتري صرفا از طريق اين درخت انجام مي شود تا هزينه پاسخ گويي كاهش يابد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با

مشتری است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی به ایجاد و

حفظ نگرشی روشن از مشتریان خود از لحظه خرید تا پس از آن داشته باشید. با

استفاده از ابزارهای فروش، بازاریابی و فرآیند ارائه خدمات به مشتریان، نرم افزار

مدیریت ارتباط با مشتری روشی مناسب، سریع و قابل انعطاف به شمار می آید.

این نرم افزار به شما کمک می کند تا رشدی مداوم در فرآیند کسب و کار خود

داشته باشید.


دسته:

پاورپوينت با عنوان مديريت ارتباط با مشتري CRM

خرید آنلاین