پاورپوينت با عنوان هزینه یابی بر مبنای فعالیت

پاورپوينت با عنوان هزینه یابی بر مبنای فعالیت

پاورپوينت با عنوان هزینه یابی بر مبنای فعالیت

پاورپوينت با عنوان هزینه یابی بر مبنای فعالیت

 

در فرمت پاورپوينت . 28 اسلايد قابل ويرايش

 

زمانی که شرکت ها به تخصیص درست و مناسب تر هزینه های غیر مستقیم تولیدی(سربار) نیاز پیدا کردند ، توجه جدی محافل دانشگاهی و حرفه ای به رابطه ی بین فعالیت هابیشتر جلب شد.

دلایل این توجه :

1) تغییرات نوینی که در دنیا برای معرفی فن آوری مدرن ، سیستم های اطلاعاتی هوشمند ، خبره و قابل انعطاف و راه کارهای تولیدی جدید در کشورهای مختلف رخ داده بود.

2)  تغییر فلسفه ی فکری بسیاری از مدیران ، که علاوه بر سودآوری ، رقابت در سطح جهانی ، افزایش رضایت مشتریان در سطح بین المللی ، تأکید بر کنترل کیفیت محصولات و کاهش هزینه ها نیز جزء اهداف اولیه و اصلی مدیران قرار گرفت.

 3 ) کاهش هزینه های پردازش اطلاعات به دلیل بهبود مستمر و افزایش کاربردهای فن آوری اطلاعات.
4
) افزایش بازار رقابتی که تخصیص علّی ، منطقی و درست هزینه های تولید را ایجاب می کرد.
5
) افزایش تنوع محصول که برای حفظ محدوده ی صرفه جویی ها و افزایش سهم بازار بود.
سیستم های سنتی هزینه یابی به دلیل روش های مورد استفاده برای تسهیم هزینه های غیرمستقیم تولید(سربار) با به کارگیری یک مبنای واحد(معمولاً ساعت های کار مستقیم)هزینه
های محصول راتحریف می کند.


دسته:

پاورپوينت با عنوان هزینه یابی بر مبنای فعالیت

خرید آنلاین